Voorbereidingen - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Ilse Plug - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Ilse Plug - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 September 2016 | Zambia, Chipata

Hallo allemaal,

Het is al bijna zover.. Nog maar 11 dagen en dan vertrek ik (eindelijk!) voor 4 maanden naar Zambia. De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik ga nu namelijk tijdelijk naar het Windesheim in Zwolle en ben daar bezig met de 3-weekse voorbereiding van de minor ISD.

In Zambia zal ik samen met nog 5 meiden gaan wonen in het bisdom in Chipata. Daar zullen we gaan werken aan verschillende projecten. Zo gaan we o.a. voorlichting geven aan tienermoeders en sexworkers, maar ook gaan we 2 weken naar het platte land om daar in het health centre te werken.

25 september om 20.00 uur vertrekken we richting Zambia. Het zal een lange reis gaan worden met tussenstops in Wenen en Ethiopië, waarna we in Malawi zullen landen en per auto naar Zambia gaan.

Ik heb er ontzettend veel zin in en vind het leuk dat jullie mijn verslagen willen lezen. Ik ga proberen jullie af en toe op de hoogte te houden, maar dat zal ook een beetje aan de internetverbinding liggen :)

Liefs, Ilse

  • 14 September 2016 - 16:38

    Sjaak En Mireille:

    leuk dat je weer een verslag bijhoudt van je belevenissen daar. we zullen ze met plezier lezen. m en s.

  • 14 September 2016 - 17:26

    Marjon:

    Hoi Ilse,

    Heel leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van je belevenissen in Zambia.

    Ik kijk uit naar je verhalen.

    Gr Marjon

  • 15 September 2016 - 09:37

    Sanne:

    Aaah zo leuk allemaal! Maar ik ga je missen

  • 16 September 2016 - 07:18

    Ellen Vd Brink:

    Hoi Ilse,

    Leuk dat je weer een reisverslag gaat bijhouden.
    Succes nog even met de voorbereidingen (en de verhuizing

  • 20 September 2016 - 22:45

    Truus En André :

    Ilse, we verheugen ons op je reisverslag ! Je verslag van de vorige keer vonden we Super !!
    Geniet ook deze keer weer van alles wat op je pad komt.
    Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Hallo iedereen! Ik ga deze zomer 4 weken naar Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen in het weeshuis Suluya Child Care. Liefs, Ilse

Actief sinds 24 Juli 2014
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 106558

Voorgaande reizen:

25 September 2016 - 23 Januari 2017

Minor ISD Zambia

26 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: