Goodbye Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ilse Plug - WaarBenJij.nu Goodbye Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ilse Plug - WaarBenJij.nu

Goodbye Ghana

Door: Ilse Plug

Blijf op de hoogte en volg Ilse

24 Augustus 2014 | Ghana, Accra

Hallo iedereen!

Het zit er nu dan toch echt op... Toen we gister met de bus om 6.00 uur aankwamen zijn we na het ontbijt maar gelijk de stad ingegaan. We zijn naar de ArtMarket geweest voor souvenirs en hebben pizza gegeten met z'n vieren.
Daarna vertrokken de andere meiden al richting het vliegveld, omdat zij rechtstreeks vlogen met KLM. Ik moest nog even wachten, maar ben vanochtend om 2.00 uur in het busje gestapt. Ik heb inmiddels ingecheckt en zit bij de gate te wachten.

Tijd om naar huis te gaan!

Het zijn echt 4 geweldige weken geweest, waarin ik zó veel heb gezien en gedaan dat ik het niet meer allemaal kan onthouden. Ik heb super leuke mensen ontmoet en heel erg veel gelachen als we bijvoorbeeld weer eens ergens vastzaten met de motor omdat hij kapot was of de benzine op was (hebben we denk ik minimaal 4x per week gehad haha). Wel fijn dat in NL de mensen weer op komen dagen als je om een bepaalde tijd afspreekt, hier zit je meestal nog een paar uur te wachten.
Al met al een geweldige tijd gehad.
Nogmaals bedankt voor alle spullen, donaties en lieve berichtjes! De kinderen hebben een super tijd gehad en dat was immers mijn doel. Oftewel: mijn reis is geslaagd!

Liefs, Ilse

  • 24 Augustus 2014 - 13:06

    Marjon:

    Hoi Ilse
    Ik zeg mission accomplished. Genoten van je verhalen. Je hebt goed werk verricht. Dit is een ervaring die je nooit zult vergeten. En je mag trots zijn op jezelf dat je dit hebt gedaan. Ik wens nog succes met het laatste stukje en wens je alvast een heel welkom thuis.

    Gr Marjon.

    P.s bij de reactie op je vorige blog ging wat mis. Geen idee wat.

  • 23 December 2014 - 14:27

    Maartje:

    Dag Ilse,
    Erg interessant om je verslagen te lezen over wat je hebt gedaan tijdens je vrijwilligerswerk en welke ervaringen je opdeed. Ik heb zelf ook vrijwilligerswerk gedaan in Peru, maar momenteel doe ik een kleinschalig onderzoekje naar jongeren als wij die in het buitenland vrijwilligerswerk doen of hebben gedaan. Zou je misschien een korte enquête willen invullen? Het onderzoek vindt volledig anoniem plaats; dit betekent dat je naam en je waarbenjij.nu website voor niemand traceerbaar zal zijn via mijn onderzoek. Ik hoor graag van je!
    Groetjes, Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Vrijwilligerswerk Ghana

Vrijwilligerswerk in het weeshuis Suluya Child Care in Ghana

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2014

Goodbye Ghana

22 Augustus 2014

Laatste week

18 Augustus 2014

Verjaardag + Tamale

14 Augustus 2014

Week 3

10 Augustus 2014

Mole National Park
Ilse

Hallo iedereen! Ik ga deze zomer 4 weken naar Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen in het weeshuis Suluya Child Care. Liefs, Ilse

Actief sinds 24 Juli 2014
Verslag gelezen: 1043
Totaal aantal bezoekers 106623

Voorgaande reizen:

25 September 2016 - 23 Januari 2017

Minor ISD Zambia

26 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: